donderdag 21 november 2013

Connections Travel Box


Feestdagen en kado’s, ik ben daar nogal fan van. 
Maar wanneer je al jaren in een relatie zit en elk jaar kerst- én verjaardagskado’s moet geven aan heel het gezin, wordt het al eens moeilijk om nog origineel uit de hoek te kunnen komen. 

Meestal vragen de ouders van mijn vriend gewoon wat ik graag wil en dan kopen ze dan. Kwestie van miskopen te vermijden, ik apprecieer dat. 
Mijn lief die komt meermaals origineel uit de hoek door een citytrip te plannen. Tel Aviv, Maastricht, maakt al niet uit waarheen, een reis kado krijgen is nooit verkeerd. 

Daar heeft Connections dan ook handig op ingespeeld met het uitbrengen van hun TravelBox cadeaubon. Je kan het bedrag zelf kiezen, wat als voordeel heeft dat je geen volledige reis of citytrip kado hoeft te doen. Je kan hiermee gewoon dat ene zetje geven dat iemand nodig heeft om de wereld te gaan verkennen, hoe veraf of dichtbij dan ook! 

De Travel Box cadeaubonnen zijn beschikbaar vanaf maandag 25 november in de Connections Travel Shop of online

Noot: Deze post was oorspronkelijk niet bedoeld als hint voor familie en vrienden, maar kom, ik zou dat zeker ook appreciëren ☺

1 opmerking :