donderdag 10 januari 2013

De reisagenda van 2013!

En hopla, we zijn back in business!
De laatste maanden van 2012 werd ik zo opgeslokt door het voorbereiden van een reisprogramma, dat er van zelf reizen weinig sprake was. Maar, er is goed nieuws want de vooruitzichten voor 2013 zijn veelbelovend!

Tijdens de kersvakantie heb ik weer een paar dagen in Picardië vertoeft waar we deze keer de Baai van Somme mocht ontdekken. Zeker en vast een aanrader, al was de regen wel spelbreker van dienst. Een uitgebreid verslag en tips volgt snel, maar voorlopig kunnen jullie al genieten van de foto's.

© Nico Surings

Geheel tot mijn verbazing won ik een gratis vlucht dankzij Brussels Airlines die nog dit voorjaar richting Stockholm zal gaan en er zijn nog wel wat andere zaken die wachten op een concrete uitwerking.

Reizen blijft ook in 2013 één van mijn prioriteiten, of dat nu veraf of dichtbij is.
En wie interessante tips voor een hotel in Stockholm of leuke aanraders heeft om de stad te verkennen, is uiteraard meer dan welkom in de comments!

Deze post is tot stand gekomen in opdracht van Picardie Tourisme. Alle meningen zijn - zoals steeds - 100% de mijne.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten