maandag 14 mei 2012

De Wondere Weg gaat snel!


Nog geen drie maanden na de lancering van WonderWeg, kreeg ik een heel erg leuk voorstel van de mensen van Atout France.
Er zal voor hun website geblogd worden over een mooi stukje vergeten Frankrijk (meer nieuws volgt hopelijk snel) en jullie zullen hier uiteraard ook wat leuke tips voor deze dichterbij-dan-je-dacht-bestemming kunnen verwachten.
Frankrijk is voor mij nog redelijk onontgonnen terrein, dus ik ben zeer blij om aan dit project te mogen meewerken en meteen weer wat onbekende plekken te ontdekken! Want dat is uiteindelijk toch waar WonderWeg voor staat.

Drie maanden geleden had ik niet durven dromen dat het zo snel zou gaan met WonderWeg. Al heb ik dat voor een stuk ook wel te danken aan de Weekend Blog Awards (waarvoor op hun beurt dank aan de mensen van Enchanté).
Ik sta nog steeds volledig achter mijn beslissing om in het Nederlands te schrijven. Het lijkt zo makkelijk om te kiezen voor het grote publiek met een Engelstalige blog, maar ik merk dat de nood aan Nederlandstalige reisblogs toch groot was.
Zou ik dan toch “het gat” gevonden hebben? 

Wat het ook mag zijn, naast de USA-Canada roadtrip hebben we dus nog een paar andere leuke trips voor de boeg, content verzekerd en content, dat zeker!

3 opmerkingen :

  1. Hoe dan ook, ge doet dat goed dus vooral niet stoppen :-) en als ge daardoor af en toe wat "vruchten" kunt plukken, geniet er dan dubbel van :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal waar en het is een extra motivatie om nog wel even door te gaan :-)

      Verwijderen
  2. Doe zo voort! En schrijf ons vooral niet teveel eer toe ;).

    BeantwoordenVerwijderen