woensdag 23 mei 2012

Teva The List


Jarenlang heb ik gezworen om geen Teva’s te dragen. Ik was gewoon absoluut geen fan van die typerende – en in mijn ogen lelijke – sandalendesign.
Tot ik vorig jaar in de AS Adventure rondliep, op zoek naar een goeie “wandelslets” (lees: een teenslipper die enigszins ergonomisch verantwoord is) en plots zag dat het merk een verjonging had doorgevoerd. 
De typerende Teva sandaal bestond nog steeds, maar er waren nu ook moderne modellen en zelfs ballerina’s!

Dat het merk een inhaalbeweging aan het maken is, mag geweten zijn en ze richten zich nu ook op de hippe, jonge actieveling met een nieuw schoenmodel en een nieuwe campagne: Teva The List.

Het concept is gebaseerd op het scrapbookgegeven: Stel via de facebookapp een storyboard samen met foto’s, tekst en leuk bewijsmateriaal, van jou gekste of strafste reisavontuur.
Teva zelf noemt het: ’The List’, één grote bucket list van verhalen en het bewijs dat je leeft.

Bij Adhese kan je wat meer informatie vinden over wat nu juist de bedoeling is en er zijn zelfs leuke prijzen te winnen!

Ik heb mijn List alvast samengesteld:

Benjijumpen like a boss, in Cairns, Australië!

En liken op facebook mag altijd natuurlijk!

1 opmerking :

  1. Tip top Paren is niet zomaar een online parenclub, maar een spannende nieuwe manier om met de leukste, interessantste en mooiste mensen in contact te komen. Of je nu operation zoek bowed naar een discrete site waar je operation een veilige manier aan partnerruil kunt doen, of waar je koppel zoekt koppel, of koppel zoekt man kan vinden, of dat je eens shrink ervaren wat swingers voor elkaar doen als het licht uitgaat, Elite Paren is de ideale plaats om operation een discrete en volledig anonieme manier je stoutste fantasieën waar te maken, of om gewoon een spannend afspraakje te vinden, als je dat liever hebt.

    BeantwoordenVerwijderen