maandag 23 april 2012

Las Vegas, scherpe hoteldeals!


De kogel is door de kerk (of eerder door de wedding chapel), Nico en ik zullen de eerste twee nachten van onze USA-Canada roadtrip in de MGM Grand in Las Vegas doorbrengen!

En dat terwijl Connections voor dezelfde prijs "maar" de Tropicana kon aanbieden.

Ongelooflijk eigenlijk wat voor een fantastische hoteldeals je in Las Vegas kunt doen mits wat research. Op voorwaarde dat er geen belangrijk evenement plaatsvindt tijdens je verblijf natuurlijk. Er is volgens mij geen enkele andere stad in de Westkust die dergelijk scherpe deals kan aanbieden. En als dat wel zo zou zijn, mag je me zeker corrigeren!

Maar goed, een goeie deal in Las Vegas maken is dus helemaal niet zo moeilijk. 
Op www.vegas.com en www.lasvegasdirect.com vind je de scherpste prijsaanbiedingen terug. Je kan zelfs nadien gaan vergelijken met booking.com of hotels.com en je zal zien dat ook zij deze deals aanbieden, moest je liever boeken via één van deze sites.

Blijkbaar zijn er wat werken aan de gang in de MGM Grand op het moment van ons verblijf waardoor er grote kortingen op de kamers zijn. Er wordt echter duidelijk vermeld dat de werken zullen uitgevoerd worden binnen de werkuren en voor zo weinig mogelijk overlast zullen zorgen. Aangezien wij overdag toch niet zo veel in onze hotelkamer zullen vertoeven, is het me allemaal best, het heeft ons een tophotel aan een minibudget bezorgd!

En dan nu alleen nog uitzoeken welke show we zullen meepikken tijdens ons verblijf en laat Vegas zelfs daaraan gedacht hebben! Op www.vegas.com kan je op zoek gaan naar shows die tijdens je verblijf lopen.
Eens kijken of we ook daar nog een leuke deal kunnen scoren!

5 opmerkingen :

  1. Hey Sophie,

    Ik had je berichtje op Facebook gelezen en ben eens komen kijken. Echt een leuke blog! Proficiat!

    Ik kwam terecht bij je bericht over Las Vegas en het toeval wil dat ik in juli ook naar de MGM Grand ga (15 -17/7). Ik wou eens informeren wanneer ze daar juist gaan werken want ik vind er niets van terug op de internet...

    We gaan in juli een rondreis maken aan de westkust, echt een reis waar ik al jaren naar uit kijk.

    Veel succes nog met de blog!

    Groetjes Ellen
    (ik heb een paar jaar geleden stage gelopen bij Huizenjacht)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Ellen, dankjewel voor je reactie! Ik herkende je naam nog hoor.

      Wij hebben vóór onze boeking (met hotel.com wegens taxen daar incl.) eerst de reservatie eens gemaakt op de website ter controle van de rates en toen kregen wij daar een melding van promodeal wegens werken. Wij zijn daar begin juni, dus geen idee hoe lang het daar duurt. Ik zal er na ons bezoek iets over posten zodat je up to date blijft ;-)

      Wij gaan ook een rondreis aan de westkust maken, maar trekken nadien ook naar boven, Canada - Vancouver.

      Geniet van jullie reis! En als jullie nog hoteltips hebben (vooral LA dan), altijd welkom!

      Verwijderen
  2. Bedankt voor de links en advies. We zoeken vaak interessante links en tips om zo onze site te ontwikkelen. We zullen je blog zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sophie,


    In de Circus Circus is er helemaal achteraan een ticketbooth waar je tickets voor dezelfde avond kan krijgen aan grote kortingen (50%). Al de bekende shows van Cirque etc worden er verkocht. Wij hebben er tickets gekocht voor Zumanity. Was een heel leuke show, zeker als je niet op voorhand het thema weet en je helemaal verrast wordt :) Dus niet teveel opzoeken als je hier zou naar gaan willen kijken..

    Groetjes,
    Kristof

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Kristof,

      Inderdaad, die hadden we ook al ontdekt! Ik las dat je best ook zo snel mogelijk bij het openingsuur langsgaat om goede plaatsen te hebben, dus we gaan dat meteen eens checken bij aankomst :-)
      We gaan dus ook gewoon tickets terplaatste kopen.

      Verwijderen